Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA 5 i 6-LATKI

RAMOWY ROZKŁAD DNIA - 5, 6-latki

6.00- 8.00 Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. 
8.00- 8.15 Poranny krąg – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
8.15- 8.30 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe; czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania
8.50-9.00 Śniadanie
9.00-10.15  Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego 

10.15-10.30 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do II śniadania i II śniadanie
10.30-11.00  Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia
11.15-11.40 Aktywność ruchowa na placu zabaw, zabawy i gry sportowe, zabawy organizowane i swobodne, obserwacje przyrodnicze
11.40-11.45 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do obiadu
11.50-12.30 Obiad
12.30-13.10 Bajkotepia – słuchanie i analiza literatury o treści wychowawczej, rozmowy wychowawcze. Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu
13.10-13.35 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
13.35-14.00 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do podwieczorku
14.00-14.15 Podwieczorek
14.15-15.30 Zabawy dydaktyczne i utrwalające treści, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia
15.30-16.00  Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
16.00-17.00  Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, obserwacje przyrodnicze. W razie niepogody zabawy zorganizowane, dydaktyczne, utrwalające nabyte umiejętności i wiedzę w sali zabaw.
Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych