Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA 4-LATKI

 RAMOWY ROZKŁAD DNIA  - 4 latki

6.00- 8.00  Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. 
8.00- 8.30 Poranny krąg – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
8.30- 9.00 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe; czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania
9.00-9.15 Śniadanie
9.15-9.45 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego 
9.45-10.20 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia
10.20-10.30 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do II śniadania
10.30-10.45 II śniadanie
10.45-11.00 Czynności samoobsługowe w szatni przed wyjściem na plac zabaw
11.00-11.50 Aktywność ruchowa na placu zabaw, zabawy i gry sportowe, zabawy organizowane i swobodne, obserwacje przyrodnicze
11.50-12.00 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do obiadu
12.00-12.30 Obiad
12.30-14.00 Cisza poobiednia nauka samodzielnego rozbierania się do piżamek, leżakowanie: słuchanie czytanych bajek, muzyki relaksacyjnej

14.15-14.25 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do podwieczorku
14.25-14.35 Podwieczorek
14.35-17.00 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia. Pobyt na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze. W razie niepogody zabawy zorganizowane, dydaktyczne, utrwalające nabyte umiejętności i wiedzę w sali zabaw. Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych.